2010. szeptember 6., hétfő

8. fejezet - előzetes

Szijjahsztok:)

Lenne egy nagy problémám. Szánom-bánom minden bűnömet, tekintve hogy elég rég nem hoztam nektek frisst. Tudjátok minden összejött és hát a Múzsa is elhagyott úgyhogy eléggé szánalmas ötleteket produkálok. Nem még mielőtt megörülnétek nem hoztam most egész frisst. Csupán egy kis ízelítőt. Kedv csinálót. Hát ötleteket kérek. Ki mondta kiről mondta. tudjátok a szokásos. És ha talán összejön egycsomócsomó hsz. Akkor talán holnap hozom a többit is:)
Puszi. Köszi. Sorriso 




"... amit a tanácsteremben láttam nem hittem igazán a szememnek....

Hófehér bőrű, magas és tökéletes alakja van. Hosszú fekete enyhén göndör haja tökéletesen illet az arcához. A vonásai tökéletesek voltak. Emberek között élhet, mert kontaklencsét viselt. A sminket sem vetette meg. Hatalmas feketeséget rajzol a szemei közé, de tökéletesen illet a zöld szemeihez. A szája volt a legviccesebb az egészben, mert vér vörös rúzzsal volt kiemelve. A ruhája tökéletesen illet a már már ijesztő külsejéhez. Magas sarkúja úgy festett, hogy nem azért találták ki, hogy kényelmes viseletet biztosítson a viselőjének. És a fekete ruhák, amiket viselt. Ha emberként találkozom vele biztos vagyok benne, hogy még az út másik oldalára is átmegyek..."

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!!!

    Hát tudjátok fokozni a hangulatot.. :)
    Hát a suli szerintem mindenkinek betett egy kicsit, úgyhogy ne szabadkozz a friss miatt.
    Szal, sok sikert.
    Puszi

    VálaszTörlés